برنامه های توپ (دانلود رایگان) Ere.blogfa.com

دانلود بهترین نرم افزار های دنیا

برنامه های توپ (دانلود رایگان) Ere.blogfa.com

دانلود بهترین نرم افزار های دنیا

Kaspersky Internet Security 2009 v8.0.0.454

Kaspersky Internet Security 2009 v8.0.0.454 آخرین نسخه از نرم افزار آنتی ویروس کسپرسکی از شرکت Kaspersky Labs روسیه است. به طور یقین لقب قدرتمندترین نرم افزار امنیتی با فایروال قدرتمند را میتوان به Kaspersky Internet Security نسبت داد. کسپراسکی امنیتی اینترنت شما را آنگونه با پارامترهای مختلف تامین میکند که دست تمامی ویروس ها, هکر ها, تروجان ها, کرم های اینترنتی, هرزنامه ها, صفحات تبلیغاتی مزاحم, حملات گروهی از سیستم شما کوتاه میماند. Kaspersky internet security در واقع همان نرم افزار آنتی ویروس کسپرسکی با عنوان Kaspersky Antivirus است که با امکانات اضافه تر قادر به حفاظت از سیستم شما در مقابل خطرهای موجود در اینترنت است. حتما شما هم از استفاده کنندگان این نرم افزار امنیتی هستید و حالا میخواهید ورژن آخر از نسخه 8.0.0.454 را امحان کنید و اگر برای اولین بار است که نام این نرم افزار را میشنوید پیشنهاد ما را برای دانلود رایگان kaspersky intenet security رد نکنید.

Kaspersky Internet Security 2009 8.0.0.454 Final - نرم افزار آنتی ویروس و امنیت اینترنتی کسپرسکی

ویژگی ها و بخشهای Kaspersky Internet Security:

  • بخش Protection که شامل 4 قسمت با نامهای Anti-Malware, system Security , Online Security و Content Filtering است که به ترتیب برای مبارزه با ویروس ها , تامین امنیت سیستم, تامین امنیت اینترنت و فیلر کردن محتوای صفحات وب است.
  • بخش Anti-Malware : شامل بخش های Files and Memory , E-mail and IM و Web Traffic است که به ترتیب فایلهای کامپیوتر شما, محتوای رد و بدل شده در چت و ترافیک اینترنت شما را جهت محافظت در مقابل حملات و نرم افزارهای مخرب بررسی میکند.
  • بخش System Security : شامل بخش های Application Filtering , Firewall, Proactive Defense است که به ترتیب جهت بررسی محتوای نرم افزارها , فایروال و اطلاعات رد بدلی نرم افزار ها با ریسورس سیستم است که توسط کسپرسکی مورد بررسی قرار میگیرد. همچنین 2 بخش با نام های /Network Monitor جهت مانیتورینگ پاکتهای ارسالی در شبکه و بخش Security Analyzer جهت بررسی میزان امنیت سیستم و رفع مشکلات احتمالی است.
  • بخش Online Security : شامل بخش های Anti-phishing , Network Attack Blocker و Anti-Dialer است که به ترتیب جهت شناسایی سایت های تقلبی , جلوگیری از حملات از طریق شبکه و جلوگیری از نرم افزارهای مخرب که ارتباط را قطع میکنند و شروع به تماس گرفتن با خارج میشوند است. همچنین بخش Virtual keyboard برای جلوگیری از Log شدن کلیدهای فشرده شده توسط keyboard است و بخش Browser configuration جهت تنظیمات تخصصی و امنیتی مرورگر اینترنت شما است.
  • بخش Content Filtering : شامل بخش های Anti-Spam , Banner Ad blocker و Parental control است که به ترتیب جهت مبارزه با ایمیل های تبلیغاتی یا هرزنامه , جلوگیری از نمایش تبلیغات مزاحم در سایتهای اینترنتی و بخش کنترل کامپیوتر توسط والدین است.
  • بخش Scan : شامل 2 بخش Full SCAN و Quick SCAN است که بخش اول به شما امکان جستجو و بررسی سیستم در حافظه سیستم , فایلهایی که با سیستم عامل بارگذاری می شوند, ایمیل های شما , تمامی درایو های هارد شما , تمامی درایو های خارجی و قابل حمل شما و تمامی درایو های شبکه شما را میدهد. بخش Quick SCAN جهت جستجوی سریع و فوری دیسک و درایوهای ضروری است.

» برای گرفتن کلید های جدید به روز رسانی اینجا کلیک کنید «
برای استفاده بعد از خارج کردن از حالت زیپ از قسمت Activatin سپس Install Key و انتخاب aplly existing license key یکی از فایل های کلید را به آن بشناسانید.
توجه کنید: در صورتی که یکی از کلید ها black list بود حتما از قسمت activation برای پاک کردن کلید های قبلی delete key را بزنید و یک کلید دیگر را امتحان کنید.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار آنتی ویروس کسپرسکی (حجم : 36 مگابایت) | لینک کمکی (راپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد